Veel gestelde vragen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Om onze prijzen voor u zo laag mogelijk te houden, laat Allure-fashion de producten rechtstreeks van de fabrikant of leverancier bij u leveren. De bezorging kan daarom iets langer duren dan u gewend bent. Het duurt ongeveer 1-2 werkdagen voordat uw bestelling succesvol is verwerkt. De gemiddelde levertijd in Nederland bedraagt ​​ca. 4-7 werkdagen.

De verwachte levertijd is verstreken, waar is mijn bestelling?

In de meeste gevallen worden bestellingen binnen de geschatte levertijd geleverd. Helaas kan een bestelling vertraging oplopen. Heeft u 3 dagen extra gewacht na de oorspronkelijke levertermijn en heeft u uw bestelling nog steeds niet ontvangen? Stuur dan een e-mail naar: info@allure-fashion.nl.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Wanneer u bij Allure-fashion bestelt, profiteert u altijd van gratis verzending .

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Allure-fashion biedt altijd veilige betalingen aan. Wij gebruiken de meest voorkomende betalingsprovider in Nederland:  

  • Paypal
  • iDEAL
  • Visa
  • MasterCard
  • American Express

Ik mis een aantal producten, hoe kan dit?

Sommige bestellingen worden vanwege gewichtsbeperkingen in afzonderlijke pakketten verzonden. Om de productkwaliteit te garanderen, kunnen de producten die u bestelt afkomstig zijn van verschillende leveranciers. Indien u meerdere producten tegelijk bij ons bestelt, kan het voorkomen dat de producten niet tegelijkertijd geleverd worden.

Maakt u zich geen zorgen, uw bestelling is onderweg. De rest van de bestelling wordt doorgaans binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd.

Wat moet ik doen als ik een beschadigde zending ontvang?

Helaas kan het voorkomen dat uw bestelling beschadigd raakt tijdens de bezorging. Als klant kunt u er uiteraard niets aan doen. Neem in dit geval onmiddellijk contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar  info@allure-fashion.nl. Het is noodzakelijk om foto's van de klacht te maken en deze aan uw e-mail toe te voegen.

Stuur het artikel nog niet terug zonder de foto's met ons te delen. Helaas kunnen wij geen passende oplossing voor u vinden. Onze klantenservice zal uw bericht zo snel mogelijk in behandeling nemen en samen met u zoeken naar de beste oplossing.

Dit gebeurt als u het verkeerde product hebt gekocht, het niet past of als u het artikel niet meer wilt hebben.

U dient eerst contact op te nemen met onze klantenservice (info@allure-fashion.nl). Wij bekijken wat voor u de beste uitweg is. Als het ons niet lukt, betaalt u alleen de verzendkosten om het product naar ons terug te sturen.

Heeft u nog vragen?

Contactinformatie:

E-mail: info@allure-fashion.nl
Of neem contact op via het contactformulier

Bedrijfsinformatie:

Allure-fashion

E-mailadres: info@allure-fashion.nl
Contactformulier: https://www.allure-fashion.nl/pages/contact

Openingstijden:
Maandag - vrijdag: 08:00 - 18:00 uur
Zaterdag & zondag: 10:00 - 16:00 uur

We proberen uw e-mail binnen 24 uur te beantwoorden.

Contactformulier